logoped defektolog
Мова дитини не виникає сама собою. Вона розвивається поступово, іноді зі значними порушеннями. З моментународження до вступу у школу дитині належить навчитися правильно  вимовляти усі звуки, накопити багатотисячний запас слів, засвоїти граматичну будову мови, опанувати зв'язну мову. Дитина вчиться говорити наприкладі близьких йому людей. Докладніше



Шановні батьки!
Будьте кращими помічниками ваших дітей.


Якщо ваша дитина відвідує логопедичний кабінет, знайте, що спотворену вимову не можна виправити за одно і навіть за два зайняття. Для цього знадобиться час і спільн ізусилля логопеда, дитини та її батьків.

Виправлення звуків проводиться поетапно:
1-й етап - підготовчий (спеціальні вправи для губ, мови, голосу, дихання та ін.);
2й етап - постановка (викликання звуків по наслідуванню або за допомогою спеціальних приймів);
3-й етап - автоматизація (закріплення звуку в складах, словах, реченнях);
4-й етап - диференціація (у випадках заміни одного звуку іншим).

Підготовчий етап і етап закріплення нового звуку убагатьох дітей протікає повільно і вимагає тривалого тренування. Щоб добитися вільної, чіткої вимови звуку вмовленні, треба багато вправлятися.

Потренуйтеся, будь ласка, вдома!

Якщо звук ще не вимовляється, виконуйте артикуляційнугімнастику. Якщо звук поставлений, закріплюйте його: називайте малюнки, визначайте місце звуку у слові (початок, середина, кінець ), складіть речення  із цими словами, виконуйте домашні завдання.

Бажаю усім успіхів у навчанні!

 

ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ

Нету имени
Введите ваш телефон
Неверный Ввод

Copyright 2024. Хостинг сайтов